Termékeink mindig frissek, a lehető legkevesebb időt töltik el a raktárban és a polcon. Frissen szállítjuk ki őket. A mézek alapvetően nem romlanak meg, ha jól tároljuk őket, korlátlan ideig fogyaszthatók.
Gyakran Ismételt Kérdések
Termék információk
Meddig tárolhatók a mézek?
Hogyan tároljam a mézet?
Száraz, hűvös helyen, szobahőmérsékleten (16-22°C). Ízesített mézek esetén felbontás után, a címkén meghatározott időn belül fogyasztható.
Valóban BIO terméket kínálunk?
Igen, a Biokontroll Hungária Kft. oldalán megtalálható a tanúsítványunk.
Milyen adalékanyagot tartalmaznak a mézek?
Kizárólag természetes alapanyagokkal dolgozunk, egyik termékünk sem tartalmaz színezéket, aromát, hozzáadott cukrot és tartósítószert sem.
Ellenőrzöttek-e az étrend-kiegészítők?
Igen, az OGYÉI weboldalán megtalálható a regisztrációjuk.
Vásárlási információk
Hogyan tudok vásárolni?
Vendégként és regisztrált felhasználóként is lehet vásárolni az oldalon. Válogass termékkategóriáink között és a kiválasztott terméket tedd a kosárba.
Milyen fizetési módok vannak?
Előreutalás, és utánvétes fizetés. A fizetési feltételekről, kérlek tájékozódj az ÁSZF-ünkből.
Az oldalon található árak tartalmaznak ÁFA-t?
Igen.
Rendelési információk
Vissza tudom nézni a korábbi rendeléseimet?
Igen, a profilodon belül megtalálod őket.
Hogyan tudok cégként rendelni?
Kérlek add meg a profilodon belül a cégnevet, a számlázási adatokat és automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk.
Szállítási információk
Mennyi időn belül érkezik házhoz a megrendelt termék?
Feladást követő 2-3 napon belül érkeznek meg a csomagok.
Mi történik, ha a szállítás során eltört a termék?
Kérlek átvétel után egyből vedd fel velünk a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon, és készíts képet a sérült csomagról.
Tudok kártyával fizetni a futárnál?
Igen.
Hová kérhetem a kiszállítást?
Magyarország területén bárhová.
Tudok külföldre rendelni?
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, megpróbálunk segíteni.
Van-e lehetőség ingyenes kiszállításra?
Igen, minden 15.000.- Ft értékű vásárlás felett a kiszállítás Magyarország területén belül ingyenes.
Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?
Kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik utánajárnak a problémának.